Utrácíte za marketing správně?
Reklama je o přesném zásahu. Jste si jistí, že neplýtváte penězi?
Až 95 % firem přichází o klienty a zákazníky kvůli chybám v nastavení reklamních kampaní.
Ať si marketing řídíte sami nebo jste správu svěřili externistovi či agentuře, jen nezávislý audit odhalí skryté chyby a nevyužité příležitosti.
Zkušený marketér rychle objeví malé nedostatky, které vás stojí peníze a sabotují výsledky.
Někdy stačí malá oprava jako přidání zásadního klíčového slova nebo změna v nastavení analytik. Náprava těchto chyb zabere pár desítek minut a ušetří vám desítky tisíc, protože reklamu zefektivní.
Marketing není jen o výši budgetu. Správně nastavená kampaň (např. zaměření na ty správné kategorie produktů) vám přinese dvakrát tolik prodejů za polovinu peněz. Neplýtvejte.
Online marketing je extrémně dynamický obor. Novinky a změny přichází téměř každý týden. Sledovat, testovat a aplikovat nejnovější trendy zvládne jen profesionál, který se v oboru pohybuje každý den.
Svěřte marketingový audit nezávislým profesionálům. Každý tým ocení druhé oči, zkontrolujte externí agenturu nebo interní tým a pomozte jim posunout vás na vyšší úroveň.
Náš rychlý screening je ideální první krok k posouzení stavu vašeho marketingu a webu.
Svěříte nám přístupové údaje a my vaše hlavní kanály rychle prověříme.
Podrobně prozkoumáme správné nastavení vybraného
marketingového kanálu.
Standardní marketingový audit nabízíme ve 3 variantách:
Zkontrolujeme všechny vaše marketingové kanály, od SEO, přes PPC reklamy a nastavení analytických nástrojů, až po reklamy a budování brandu na sociálních sítích.
Prověříme nastavení vašich PPC reklam a zjistíme, zda neztrácíte cenná data kvůli chybám v nastavení analytických nástrojů.
Zkontrolujeme, zda vaše reklamy na sociálních sítích fungují po textové i vizuální stránce a odpovídají vašim cílům. Posoudíme, jak pomocí reklamy budujete brand.
Prověříme vše od textů po technické aspekty webu a zajistíme, aby se váš web umísťoval co nejvýše ve výsledcích vyhledávání.
Vyberete si z balíčků výše, nebo definujeme rozsah podle vašich potřeb na základě konzultace.
K provedení auditu od vás budeme potřebovat přístupové údaje do vašich reklamních systémů.
Dostanete od nás přehledné zhodnocení kampaní včetně jejich silných stránek a navrhovaných vylepšení.
Audit vás k další spolupráci nezavazuje, ale pokud přeci jen chyby odhalíme, moc rádi vám je pomůžeme opravit a vaše kampaně vylepšit.