Tondach: Dynamická prezentace střešního systému

Tondach potřeboval vysvětlit, že pořádná střecha, ze které budete mít radost dlouhá léta, stojí na celém komplexním systému – od designu tašek, přes izolaci a odvětrávání, až po solární moduly. Vytvořili jsme tedy microsite, kde pomocí 3D vizualizací a animací názorně ukazujeme, jak tyto komponenty společně vytvářejí energeticky úsporné, trvanlivé a bezúdržbové řešení, za které se vyplatí si připlatit.

Služby

UX/UI design
Tvorba 3D modelů
Copywriting
Web development

Microsite, která nadchne pro chytré řešení

Hlavní web mateřské značky Wienerberger je koncipovaný především jako portfolio všech produktů, kde střešní tašky a komponenty Tondach zabírají jen menší část z celku. Bylo tedy třeba vytvořit prostor, kde právě střechy můžou maximálně zazářit – a to díky vhodně poskládaným poutavým vizuálům.

Jak jsme vysvětlili hodnotu střechy Tondach

Vytvořili jsme interaktivní microsite, která ukazuje všechny designové možnosti pálených tašek v interaktivním konfigurátoru. A následně pomocí 3D modelů a animací názorně vysvětluje, co přinášejí jednotlivé komponenty střešního systému, a hlavně jak efektivně fungují jako celek. Jaké výhody má moderní systém izolace, proč je zásadní zajistit vhodné odvětrávání, nebo jak kvalitní materiál a zpracování střešní krytiny zajistí, že bude dlouho krásná i bez složité údržby.

Přínos pro obchodníky, zákazníky i značku

Microsite nejenže pomohla zvýšit prodeje, ale stala se i klíčovým nástrojem pro dlouhodobou edukaci zákazníků a podporu marketingových aktivit Tondach. Zákazníci si díky ní lépe uvědomili dlouhodobé výhody investice do kvalitní střechy, což vedlo k nárůstu prodeje a posílení zákaznické důvěry ve značku Tondach jakožto top odborníka na střechy.

A Tondach stránku aktivně využívá i nad rámec původní kampaně. Obchodníci i obchodní partneři si ji berou k ruce i při osobní komunikaci se zákazníky v zákaznických centrech a na akcích – jako nástroj, který jim pomáhá vše názorně předvést a vysvětlit.


„Microsite využíváme každý den v komunikaci s B2C zákazníky v našem Customer Experience centru. Obchodníci ji používají i na veletrzích a dalších eventech. Odkaz na ni máme integrovaný v 50 % našich e-mailových šablon, které jsou hlavním zdrojem návštěvnosti.“

– Lukáš Balda, Brand manager Tondach

Další projekty

Case study

Design | Web development
Hravá časová osa k oslavě 90 let LEGO®

Case study

Design | Web development
Online konfigurátor doplňků LEGO® DOTS

Case study

Design | Webflow
Konverzní web pro B2B firmu CleverPower