Jako dlouholetý partner The LEGO Group jsme dostali možnost společně s nimi vymyslet, jak bude vypadat hlavní digitální zážitek k oslavě jejich 90. výročí. Rozhodli jsme se pro interaktivní časovou osu, která návštěvníky provede celou historií značky LEGO – od jejího vzniku v roce 1932 až po současnost. Vytvořili jsme stránku, kde každý scroll přináší nový milník, oživený pomocí 3D modelů, animací i historických fotografií.
Služby
Výzkum a výběr milníků
Copywriting
UX/UI design
Tvorba 3D modelů
I když projekt vznikl v rámci kampaně k oslavě 90. výročí, nešlo jen o připomenutí toho, jak dlouhou tradici za sebou značka má. Naším cílem bylo vytvořit zážitek, který nadchne fanoušky všech věkových kategorií, vtáhne je do historie a dá jim možnost si na ni tak trochu sáhnout – i když digitálně.
Hledali jsme způsob, jak zprostředkovat historii značky způsobem, který bude nejen informativní, ale i zábavný a interaktivní. Díky pečlivému výzkumu historických dat a fotografií jsme vybrali klíčové momenty a zajímavosti, které odráží hlavní hodnoty a poslání značky LEGO – hravost, kreativitu a chuť objevovat.
Při každém scrollu na časové ose se odhalí další milník – od prvních kostiček a prapůvodních minifigurek, po LEGO řady, které ve vás buď vzbudí nostalgii, nebo už si je možná ani nepamatujete. (Schválně – vybavíte si třeba LEGO Pirates, LEGO Scala nebo robotické LEGO Bionicle?)
Moderní technologie jsme kombinovali s neutrálně laděnou retro estetikou, která decentně dokreslovala každou etapu a dávala vyniknout jednotlivým animacím, 3D modelům a historickým fotkám stavebnic. Tak, abyste si plynule prošli to nejlepší z 90 let historie a mohli se zastavit a začíst se do té části, která nejvíc osloví právě vás.
Stránku jsme navrhli tak, aby byla plně responzivní a návštěvníci si tak procházení historií užili naplno na jakémkoli zařízení. Implementovali jsme lazy loading, který umožnil plynulé načítání obsahu, a dynamické animace zajistily, že všechny přechody mezi milníky byly nejen hladké a nerušivé, ale dokonce i vizuálně příjemné a zajímavé.
Stránka se stala víc než jen oslavou 90 let LEGO – dala fanouškům možnost aktivně prozkoumat celou historii lovebrandu. Dozvědět se hravou formou spoustu zajímavostí, zjistit, jak vypadaly LEGO kostičky a minifigurky na úplném začátku, nebo si zavzpomínat na stavebnice, které si sami pamatují z dětství.
Interaktivní časová osa přinesla nejen zábavu a poučení, ale i nový způsob, jak digitálně propojit značku LEGO s jejími fanoušky. A ukázat nejen tradici, ale i hodnoty a inovace, které dodnes spojují generace. Díky snadnému nasazení naši stránku s časovou osou nadšeně využili LEGO partneři a prodejci po celém světě.